11:08 AM

10 01 05 dah 3 hari ayah aku pencen...heheheheh..dan starting from today, aku dah ada job baru, hopefully it's return..n for this year, mmg aku nak utilies betul2 apa yg aku ada skrang..for last year aku rasa it's failure to me..but not this year..no more 'stupid' mistake..hmm..skrang dah based kat opis,so mmg boring since no more 'hu ha hu ha ha'.. aku rasa opis aku nih sesuai tuk penulis novel lah..senyap plus sesekali dgr la gaks bunyi unggas..bila la aku nak dapt projek baru nh?..projek sabah so far dah oklah..si opismate aku nih belum pung habis FAT dier dah diassign to involved dalam projek baru..kalau ko..ko terasa tak?..nak carik keja lain..aku rasa aku perlu masa yg betul2 sesuai dan pertimbangan yg wajar..iyolah..kat sini yg bestnya..kuar masuk opis ikut ko ler..orang tak tanyer pung..then opismate kat sini so far tolenrasi..jenis tak boco rahsia..tapi ntahla..pasal aku baru je blajar duk sini..hmmm....better pen off dulu lah..nnt rajin sambung...

ps: nak balik ke tak ek raya haji?

10 Responses to "new week :sigh:"

  1. Anonymous Says:

    ooo

  2. azmizin Says:

    ana wooi, meh laa kat geomatics..tak de cms dah, skang ada focus lak..mdl abort coming right up!! wakakakkaka

  3. nurhanna Says:

    focus tu mender?..tadik izam baru tanyer aku..betulla si nizam dah emel izam tapi si izam tanyer gaks aku kenaper telekom request...oit camner nak add link ke blog korang nih?

  4. Tupperware.Best.Price Says:

    hahahaha
    siap ada unggas tu aku tak tahan..cam kg aku lak..
    meh la skali skala join aku ngan azmi lunch..bukannye jauh pon bangsar ngan brf nih..abis modal dah aku sembang ngan azmi..ari2 ngadap muka dia

  5. nurhanna Says:

    ahhahaha...aku berjaya add url link ke blog korang..kahhahahkkhahka...ala mior segan la aku nak pi telekom tu..tempat jauh lagi dikenang tu..kahkahkhkahak..rindula aku kat mr."X"

  6. azmizin Says:

    aa ko rindu ke joney dep ke nizam boss aku ana?????????????????????????? wakkakakakaka

  7. nurhanna Says:

    hahahhhahaa..eleh..wat2 tak tahulaks..thee hee hee..kalau ida ada sure besh
    ps:(kalau ader YM, aku wat muka malu2 kucing tu)

  8. Anonymous Says:

    Hi Ana..
    Bagus la ada citer dari Ana...ana malu2 kucing? cam tak cayer jer...
    Korang kena jaga Focus? oh yer,korang dah under ITSSO..
    K ina dah link blog ana ni ke fotopage kak ina...(tak reti nak link ke my blog)...

    || Ina ||

  9. Anonymous Says:

    ai jek...
    bagus gak cadangan...terpikir tak nak back to 1...kdg2 everyday buat benda yang sama..bosan tuh...kalau masuk dalam impian pun leh gak kan...
    maner tahu satu hari menjadi kan...
    usaha tangga kejayaan...
    sama2 ler kita merealisasikan impian kita ber sama kan....

  10. Anonymous Says:

    jek...ni aku tau oda...

Post a Comment