1:18 PM

Scene 10 pm on 10-01-05

S: hello sayang, kat mana nieee?..kenapa tak call ma?
S: tengah buat testing?, model keta aper?
S: ooo (sambil belek majalah "pengantin"), pa, ma tgh baca majalah Pengantin
S: hihihihihhihi,kalau kita wat kat hotel mahal tak pa?

:: sigh ::

Scene 710am on 11-01-05

S: ei, lambat ek hari ni bgn? (sambil iron baju) talking to F.
S: K.Z dah amik surat dah?,dari bank ek? (talking to K.Z)
S: bye K.Z (abeh gosok baju) (menyanyi2 kecil)
S: hari ni sumer lambat bangun
S: la..tak pi keja lagik F?

::terjaga dr tido :: ~@!QfU@k~ S

sejak S keja shif schedule kat umah dah jadik hura hara, nasib baik aku tak terlibat dalam kancah perebutan toilet dan iron! tapi kesian aku kat roomate dier miss O, miss J, miss U, miss K.Z..

aku rasa better S lepak umah 'aweks' dia lah,nak pergi punyerlah syp dier kuar umah, tak dgr bunyi kasut tapi kalau balik keja/ kuar/ shopping dier nyer bunyi kasut macam bunyi terompah kayu zaman dulu, kelekak kelekuk, agaknya nak notice kat orang dier dah balik kot?..ntahla..makin lama makin pelik..ker aku yg pelik?

8 Responses to "chaYOOk !"

  1. azmizin Says:

    ramai nyer rumet S! giler pakat tido sekatil ke..patut laa org suka skodeng rumah ko ana..

  2. Tupperware.Best.Price Says:

    hahah aku baru nak komen mende yg sama ..tp apsal S kena pi umah aweks dia??? S tu laki ke pompuan????? ei osmet ko ada nama nurul dak?

  3. nurhanna Says:

    azmi -->

    rumate ader 3 je..yg lain tu bilik sblh tapi share bilik air..maklumlah bilik 2 ader "sauna"..

    mior--> hehehehe..kalu ada jantan kt umah aku, baikla aku ajak JD..thee hee hee >:) "aweks" tu istilah si S guna refer kat bf dier ler

  4. nurhanna Says:

    hehehehe..lupa laks jawab soalan..nurul takderler..eh kenaper?...ooOOO ada skandaL ek

  5. Tupperware.Best.Price Says:

    dak aku ada kwn nama nurul dok kat vista angkasa laa..dia pon dok citer ada prob ngan osmet2 dia..ingatkan serumah ngan ko

  6. nurhanna Says:

    hahhaha..at the beginning..mmg suma nmpk okay..tapi almaklumlah dah duk nearly setahun..so..terkuar la jugak perangai masing2..paling aku menyampah orang yg malas buang sampah bila kena turn dia..hai entahlah..nak sound..sumer dah jenis boleh jadik bini orang dah..aku rasa macam nak offer tender maintance je..ehhehehehehehhe

  7. Tupperware.Best.Price Says:

    hahahahaha..ko ambik sampah tu hana..ko campak kat tpt tido dia..tak pon dlm lemari dia..konfem tuh jek pengajaran dia

  8. azmizin Says:

    tak pun ko letak je tong sampah depan muka dia masa tido. bangun tido dia terus ingat nak buang..

Post a Comment