270105
lama tak cek email..aku nak nengok emel elektra yg aku delete..a'a la mior..aku delete..hadeih..melepas peluang aku nak nengok citer jenifer garner yg macam ala2 aku tu..(:kah:kah:kah)

punggungku masih terasa keenakan duduk kat kerusi empuk MPV BARU cik azmi kita.. (:keh:keh:keh) ..ThaNks la korang sume (kena state kat sinih nih) ,MIOR,AZMI,MEKDA ..wat farewell (:betul ke eja nih) utk ida, aku dan korang..thanks pada mEkDa gaks.. kem salam kat anak cute ..tapi tobat la aku nak makan aiskerim terpopular kat India..hari2 makan kalu, mau odor aku bau rempah..lepas nih bolehla korang beli NST..muka2 korang ada kat situ..muka aku sure la tak nmpk kan..(:kena kaver dek perut ida)..semalam aku mmg lambat giler kat puas..ader 2 org opismate aku kat saner..kekunun aku wat2 rush la konon..terus gi server wat keja..(:kepala hanggok)

aku curi2 masa gi opis..boring nak mampos kat PUAS..kalau kat opis aku leh dgr sket2 bunyi..kat sana ..nak kata ader org ..ada tapi aku dengar bunyi server..2 kali aku kat sana..2 kali aku terlelap..mesti budak digitizer duk pakat gelak kat aku..nasib cat call..seGar sket bijik mata aku..

aiseh..terlupa citer pasal raya korban..lembu korban sembelih kat umah aku..so tahun nih agak meriah la kos..org kampung datang umah aku..sebelm nih meriah jugak pasal makcik pakcik aku mmg celebrate aji kat umah..so mmg kitarang akan wat makan2,penat la jugak,,tapi aku tak penat sgt..mak aku la penat..mak aku tu cerewet..asal aku nak tolong masak2 ke..nnt dier perati je..potong bawang pung dier perati..so aku kalau orang perati wat keja..langsung tak menjadi..mmg tak jadi pun..hehehe so the best way n nak jimat masa biarla mak aku wat keja sorang2 (:keh :keh :keh)..aku setakat buat keja profession aku sejak tadika,basuh pinggan mmg paling aku expert plus kemas meja..abeh clean meja aku kemas..tapi ngan mak aku nih takleh clean sgt pasal jenis dier nih..kalau ada space sket mulalah nak penyepah..itu yang aku bengang..kemas sket..lari 5 minit,dtg balik dapur..penuh balik meja tu..mak.. mak..nasib dapat anak penyabar macam aku nih (:keh:keh:keh)..so juadah sblm raya aji..laksa, nasi lemak,mlm makan meehoon..juadah semasa heavy sket kos org kampung dtg..wat nasi, plus lauk lemak, lauk ikan kicap, urap, pergh kali nih urap mmg power..dulu tak sedap..kali nih sedap kos ader taugeh dan mak aku tak letak daun aper tah panggil..aku pung lupa...

acara sembelih lembu mula kul 1400 hours.tapi lembu nih pandai lah..orang suh turun lori,turun, orang suh baring..baring..macam redha jerk..ooOOOo..padanlah lembu nih masuk Institiut Haiwan..ader Diploma rupanya...sumer family aku tengok lembu sembelih kecuali pakcik aku kat bangi nih...penakut bebenar..boleh dier nak nengok dari jauh pakai kamera?aishe..aku suh dier beli binokolur ler..tapi anak2 dier tak mcm dier..barisan paling hadapan skali..tapi tengok gaks muka anak dier sorang tu..pucat gaks..

okayla aku nak pi PUAS..panjang la pulak aku taip..byk lagik nak citer..tapi pos pon dulu..

esok aku cuti..n aku pi kem kat tekali selangor..besh2! camping..lama tak camping..


3 Responses to "lepas raya punyer pos"

  1. Tupperware.Best.Price Says:

    'jenifer garner yg macam ala2 aku tu'
    -kejap JG kejap CZJ!...ramlah ram jek la senang hana

    'lepas nih bolehla korang beli NST..muka2 korang ada kat situ..muka aku sure la tak nmpk kan'
    -paper ari apa eh agak2???tp eskrem tuh mmg tabesss

    'mak..nasib dapat anak penyabar macam aku nih '
    -korang patut kena ada time dia ajar mak dia nak print paper thru telepon semlm..perghh kalau dia la cikgu AF ajar MAS...mau blk tawau terus minah tuh

    'padanlah lembu nih masuk Institiut Haiwan..ader Diploma rupanya'
    -yg ni lawakkkkk hahahaha

  2. afza Says:

    pernah gak ikut melapah lembu. gile penat aku melapah. pisau pulak tumpul. (ermm actually paling tajam kat umah masa tu la.)

    p/s: mior, dah lama tak pi mandi sungai. jom pi gabai..

  3. Tupperware.Best.Price Says:

    jom2!

Post a Comment