190305
hari ni aku kat kluang..member aku si muz dan azam kawin..mmg plan nak pi tapi aku naik bas dari kluang kul 12am sampai kluang kul 630am!..jem nak mampos..maybe pasal konsert "Hai..I'm a Force of Nature"..hampas..aku balik tido sedar kul 200pm..mueh mueh mueh,orang dah nak tutup khemah time aku sampai kat JB..hadiah muz pung tertinggal kat bonet keta..kat sini cuaca paneh..aaa..kebetulan pulak hari ni abg n akak duwe bersanding kat kelate.. aktivi lepas salin balik baju kurung nak ke umah muz ialah p air itam..mkn2 kemdian beli kepek2 sket..barulah hari nih aku beronline sepenuhnya..har har harun salim bachik..lama giler tak surf.. biasalah bila waktu kat umah,mak aku sibuk la cita sepupu sepapat nak tunang lah, kawin lah..mak aku..aku tak kesahla nak menanya..tapi apahal pulak la kan isteri kepada pakcik belah bapak aku sibukkk je tanyer aku bila..ialah hantaran anak dier kan rm10K..hahahahhaha.. :) u get la wat i mean.. aku rasa aku dah gemuk..ini berdasarkan bila mata aku nak tengok bawah aku nmpk pipi aku dulu..kah kah kah...sebenarnya aku takder idea sebenarnya nak menulis..

2 Responses to "takder cerita nak cerita"

  1. azmizin Says:

    ana gemok?? aku rasa ari tu tak de laa gemuk..leh lagi sembunyi blakang tiang api..wakakkaa

  2. nurhanna Says:

    siut ko..dah gemuk sket aaa kah kah kah kah kah...takkan nak gemuk macam ko kot? thee hee hee

Post a Comment