aku respek la kat korang especially meor la..walaupun bz wat portal,tapi sempat dier wat blog..aku secara kesimpulannya bulan februari nih aku byk abehkan masa dalam keta..nak kater aku nak praktis tuk formula 1 takla kan..tapi aku rasa separuh dari hari aku duduk kat dalam keta..
aper citer a? takder citer menarik nak citer..selain dari ida dapat baby boY,then keja 'bodo' aku kat Puas,kemdian pertama kali dalam 3 thn aku keja, cuti aku dibekukan..thee hee hee..
satu lagi pengumuman,'partner' aku dah ada blog dah skrang..waaa advance...
mlm sabtu aku baru tengok citer constantine..*kpd mior*,no wonder la ko tengok beratus kali,ko nak amik semangat kenu reeve benti rokok rupanya,bagus bagus..
just nak share ngan korang je la,malam tadik, my partner citer about his frend yg dpt oppurnity ke obersea,byk yg aku pk regarding the talk lah,hmm betul jugak kata partner2,explore things, gain experience in new place..terbuka la jugak otak aku nih..selama ni keja, keja, keja, ckup bulan bayar duit keta,sewa rumah,duit kedit kad,makan-makan-makan,tengah bulan-maggi3,ckup bulan dapat duit lagik,back to square 1.. so aku terpK..bila nak move OUt dari cirLe tu?

3 Responses to "february yg kunun2 bZ"

  1. Tupperware.Best.Price Says:

    well hanaa...mior kan terrer hahaha

    aku suka la ko ckp pasal circle blanja duit n gaji tuh..sbb aku pon camtuh gakk...pape pon life must go on!!

  2. Tupperware.Best.Price Says:

    eh lupaa lagi satuuu..nama aku mIor bukan mEor yekk cik hana :p

  3. nurhanna Says:

    hahahahhahaa..ntah la..kengkadang confius nak eja nama ko..kengkadang meor kengkadang mior..panggil meor/eh mior :))

Post a Comment